T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ANTALYA / MURATPAŞA - Hakkı Tatoğlu İlkokulu

Etiket Sonuçları: eTwinning okulu

May

Okulumuz Anasınıfı A ve B şubeleri öğretmenleri Gizem BAYRAKTAR VE Gülsüm ATİLE rehberliğinde "Rhythm and Happiness Together " eTwinning Projesi Çalışmaları kapsamında ritim aletleri ile proje çalışmalarına başlamışlardır. Öğrenciler aileleri de katılımı ile davul, marakas, gitar vb. ritim aletleri yaparak proje de çalışmalarda kullanmışlardır. Projede pixel kodlama çalışmaları da müzik aletleri ile yapılmıştır. 

May

Children of the future earth with STEM eTwinning Projesi Çalışmaları kapsamında Anasınıfı D şubesi öğrencileri öğretmenleri Şule DENİZ rehberliğinde dinazor ayakları yaptılar, fosil nedir öğrendiler, Eğer dinazorlar yaşsaydı ne kadar büyük olurlardı problem durumuna uygun ev tasarladılar. Dinazor yaşamı matematik çalışması yapımını çok sevdiler. 

May

Children of the future earth with STEM eTwinning Projesi Çalışmaları kapsamında Anasınıfı B şubesi öğrencileri öğretmenleri Gülsüm ATİLE rehberliğinde fosil deneyi yaptılar, fosil nedir öğrendiler, Eğer dinazorlar yaşsaydı ne kadar büyük olurlardı problem durumuna uygun ev tasarladılar. Dinazor Şehri yapımı çok sevdiler. 

Fosil Deneyi Ve çalışma için TIKLAYINIZ .

VİDEO İÇİN TIKLAYINIZ .

May

Okulumuz anasınıfı B ve D şubesi öğrencileri öğretmenleri rehberliğinde "Children of the future earth with STEM " projesinde kodlama çalışmaları yaparak eğlenerek kodlama yapmayı öğrendiler. Scientix elçisi Gülsüm ATİLE öğrencilere kodlama halısı ile yön kavramlarını öğrettikten sonra doc robotla türkçe kodlama oyunları oynattı. Şule DENİZ de kodlama çalışmaları kapsamında pixel kodlama çalışmaları yaptırdı. 

STEM ve Robotik Kodlamanın Okul Öncesindeki Yeri: 

STEM etkinlikleri; Fen bilimleri, Matematik gibi dersleri ezberden çıkartıp bilgilerin gerçek yaşamda uygulanabilirliği ve analitik düşünme, problem çözme tekniklerinin geliştirilmesi, merak, araştırma, hayal gücü ve yaratıcılık özelliklerinin öne çıkarılmasını sağlar. Öğrenciler, fen bilgisi, matematik ve teknoloji alanlarındaki bilgi ve becerilerini, gerçek hayattaki problemlerini çözmek için kullanacak aktivitelerle geliştiriyorlar. Yani, bireyin öne çıkan temel özelliği öğrencilere, bu dört disiplinden hem günlük yaşamlarında, hem de ileride meslek hayatlarında kullanabilecekleri pratiklerin öğretilmesi amaçlanmaktadır.21. yüzyılda öğrencilerimizin gitgide dijitalleşen dünyamıza ayak uydurabilmeleri için, gelecekteki meslekler hakkında fikir sahibi olmaları için, bilişim sektöründeki gelişmelere ayak uydurabilmeleri için aynı zamanda eğitimdeki yaratıcılıklarını arttırabilmek adına alınması gereken en önemli eğitim STEM ve robotik kodlama eğitimidir.

 

Ock

Ock

Milli Eğitim Bakanımız Sayın Yusuf Tekin tarafından başlatılan; Dilimizin Zenginlikleri Projesi; okullarda yapılacak söz varlığını zenginleştirme çalışmaları ile öğrencilerin dilimizin zenginliklerini tanımasını, kültür taşıyıcısı olan sözcüklerimizle buluşmasını, buna bağlı olarak da dili iyi kullanmasını ve düşünce dünyasını geliştirmesini amaçlamaktadır.

Bu sayede öğrencilerimiz dilimizin seçkin ve özgün eserlerini tanıyacak, eserlerimizde geçen sözcüklerin derinliklerini (çeşitli anlamlarını) öğrenecek; milletimizin kültürünü, birikimini, düşünce dünyasını ve hayat tarzını söz varlığımızın içinde yeniden keşfedecektir.

Proje kapsamında Masal Anlatıcısı Vantrolog Öğretmen Betül SEVİNCEK, Kuklası Mercan ile öğrencilerimize masal anlatacak.

Ara

Dilimizin Zenginlikleri Projesi Okul Öncesi Eylem Planı

Ara

https://hakkitatogluilkokulu.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/07/19/702732/dosyalar/2023_12/10223232_ek1okuloncesiegitimkademesieylemplani.xlsx

Ara

Dilimizin Zenginlikleri Projesi Okul Öncesi Velilerine Bilgilendirme Toplantısı yapıldı. Aile mektubu dağıtıldı. Milli Eğitim Bakanlığı proje tanıtım videosu izletildi. 

DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ “Sözlük Özgürlüktür” Sloganı ile “Bir dildeki sözlerin bütünü; söz hazinesi, söz dağarcığı, sözcük hazinesi, kelime hazinesi, kelime kadrosu, vokabüler” olarak tanımlanan söz varlığı, bireyler arası iletişim için çok önemlidir. Söz varlığı, aynı zamanda bireyin öğrenme yaşantısı boyunca depoladığı birikimi ifade etmektedir. Söz varlığının önemi sadece bununla sınırlı kalmayıp bireyin anlama ve anlatma becerisini de etkilemektedir.

Sözcük ile kavram arasında yakın bir ilişki mevcuttur. Sözcük söylendiğinde onu karşılayan kavram akla gelir. Bunun gerçekleşebilmesi için de bireyin o sözcüğün anlamına hâkim olması ve sözcükle ilgili kavramı gözünün önüne getirebilmesi, zihninde canlandırabilmesi gerekir.

Sözcük ve kavram zenginliği aynı zamanda düşünce zenginliğine işaret eder. İnsanın sözcük ve kavram yönünden zengin bir birikime sahip olması, düşüncede de zengin olmasını sağlar. Öğrencilerimiz için söz varlığını en verimli şekilde artırmayı ve kullanmayı sağlayacak ortam ise okullardır.

Dilimizin Zenginlikleri Projesi; okullarda yapılacak söz varlığını zenginleştirme çalışmaları ile öğrencilerin dilimizin zenginliklerini tanımasını, kültür taşıyıcısı olan sözcüklerimizle buluşmasını, buna bağlı olarak da dili iyi kullanmasını ve düşünce dünyasını geliştirmesini amaçlamaktadır.

Bu sayede öğrencilerimiz dilimizin seçkin ve özgün eserlerini tanıyacak, eserlerimizde geçen sözcüklerin derinliklerini (çeşitli anlamlarını) öğrenecek; milletimizin kültürünü, birikimini, düşünce dünyasını ve hayat tarzını söz varlığımızın içinde yeniden keşfedecektir.

 

Ara

Dilimizin Zenginlikleri Projesi Uygulama Klavuzu

Ara

Muratpaşa İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Yakup HOPLAR ve Şube Müdürümüz Sn Aydın KELEŞ okulumuzdaki eğitim öğretim çalışmaları ile ilgili bilgilendirme ziyaretinde bulundular.

Ekm

Neden CodeWeek? Kodlamayı öğrenmek; hızla değişen dünyayı anlayıp buna yönelik beceri ve yeteneklerinizi geliştirmenize, teknolojinin nasıl çalıştığına dair anlayışınızı genişletip yeni fikirler üretmenize yardımcı olur.

Basit bir ifadeyle, kodlama bir çeşit iletişim kurma yöntemidir. Nasıl insanlar birbirleriyle anlaşabileceği dillerde iletişim kuruyorsa, aynı şekilde insanlarla bilgisayarlar da çeşitli diller aracılığıyla iletişim kurmaktadır. Bu diller programlama dilleri olarak bilinir ve bu diller üzerinde kod yazma işlemine de kodlama denir. 

 Kod haftasına kimler katılabilir?

Kod haftası herkes için, herkes tarafından yapılabilir.

Çocuklar, öğrenciler, çıraklar, genç yetişkinler, yetişkinler, yöneticiler, aileler, öğretmenler, kütüphaneciler, girişimciler ve karar vericiler kodlama etkinliği düzenleyebilir ve kod haftasına katılabilir. Milli Eğitim Bakanlığımız tarafından öğretmenler aktif olarak desteklenmektedir.

Kod haftasına nasıl katılırım?

Öncelikle codeweek.eu sitesine üye olmalısınız. Üye olup giriş yaptıktan sonra kişi resmine tıklayıp etkinliklerim sayfasına girin. Sayfadaki yeni etkinlik ekle düğmesine tıklayın. Açılan sayfadaki bilgileri doldurun. Okulun adresini girerek etkinliğinizin haritada doğru yerde görünmesini sağlayın. Etkinlik tarihi olarak bir hafta veya daha uzun bir süre belirleyebilirsiniz. Etkinlik bittiğinde yine siteye giriş yapıp kişi resmine tıklayın. Açılan menüden sertifikalarım menüsüne girip etkinlik sertifikanızı indirebilirsiniz.

Haz

STEAM MATH PROJESİ kapsamında anasınıfı B şubesi öğrencilerimiz rakamları öğrendiler. 

Haz

STEAM MATH VE 5 FİNGERS 5 STREAM İDEAS ETWİNNİNG PROJELERİ MURATPAŞA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ YAKUP HOPLAR  VE ŞUBE MÜDÜRÜMÜZ OSMAN MURAT MİMAROĞLU'NA  TANITILDI. 

Okulumuz anasınıfı B şubesi öğrencileri öğretmenleri rehberliğinde proje çalışmalarını STEAM becerileri öğrenerek yürüttüler. 

Haz

S.T.E.A.M. MATH eTwinning Projesi Kapsamında Anasınıfı B Şubesi Dinazorlar Şehri yaptılar. Fosil nedir öğrendiler. Arttırılmış gerçeklik ile çalıştılar.

Haz

5 Fingers 5 STREAM İdeas eTwinning Projesinde "Küresel Isınmaya Hayır Yeşil Teknolojiye Evet" Global Warming Yes To Green Technology" 

 

Haz

Anasınıfı B şubesi öğrencileri katılmış oldukları projede aktif olarak çalışmaktadır. STEAM MATH eTwinning Projesi final hikayemiz öğrencilerimizin resimleri ile yapılmıştır. 

Haz

Anasınıfı B Şubesi velileri katılmış oldukları eTwinning projesinde bilgiler almaya devam etmektedirler. 

5 Fingers 5 STREAM İdeas eTwinning Projesinde velilerimize bilgilendirme broşürü dağıtıldı. 

Haz

"5 STREAM 5 FİNGERS İDEAS eTwinning Projesi" Kapsamında öğrencilerimiz görsel okuryazarlık becerilerini geliştirdiler. Kendi isimlerini kesme yapıştırma tekniği ile yaparak öğrendiler. 

 STEM: Bilim, teknoloji, mühendislik ve matematik, konu alanları arasında bağlantılar kurarak entegre bir yaklaşım benimsiyor. Araştırma ve deney yoluyla gerçek dünya öğrenimini sunmanın kasıtlı bir yoludur. Temeli sorgulamaya dayalı olan STEM dersleri, öğrencilere bilgi ve becerileri uygulamaları için uygulamalı fırsatlar sunarken önemli kavramları tanıtabilir.Sanatın STEAM'e eklenmesi, sanat, tasarım, müzik ve beşeri bilimlerin bu bütünleşik yaklaşımda yolunu bulması anlamına gelir. STEM'e sanat eklendiğinde, öğrenenler daha sonra bu içerik bilgisini öğrencinin yaratıcılığını ortaya çıkaracak şekilde uygulama fırsatına sahip olurlar. 

STEAM'den yana olanlar, içeriğin, becerilerin ve bilginin uygulanmasının birleşiminin öğrencileri geleceğin işlerine hazırlamaya yardımcı olacağına inanıyor.

Kabul edelim, sanata ilgi duymadan bir araba, bir saat ya da bir okul yapamazsınız. Tasarım sürecinin estetiği önemlidir. Hassasiyet ve yaratıcılık gerektirir. STEAM tabanlı öğrenme, tasarım odaklı düşünme zorluklarını, icatlar yaratmayı ve öğrencilerin tasarlarken ve yaratırken sağ beyinlerini kullanmaları gereken insan merkezli tasarım alıştırmalarını içerebilir.

Bazı okullar, robotik veya araştırma eklediklerinde kısaltmayı STREAM olarak değiştiren bir "R" içerir. Bunun biraz okuma eklemek için mükemmel bir yer olduğuna inanıyoruz! Çocuk edebiyatını STEM veya STEAM öğrenimine dahil etmek, ilköğretim düzeyinde harika bir yaklaşımdır. STEM eğitimimize sesli okuma seçimleri eklemek, öğrencinin anlamasını ve öğrenci katılımını artırabilir.


 

Nis

GREEN STEM projesi güvenli internet günü çalışmaları kapsamında ortak ürün çalışması yaparak öğrencilerimizin güvenli internet kullanımı konusunda bliglenmelerini sağladı. 

Ara

Dil Çubuklarından Mancınık Yapımı

Code Name:Steam e-Twinning projesi kapsamında  okulumuz 2-B sınıfı öğrencileri kasım ayı etkinlikleri için  mancınık yaptı.

 

ETKİNLİK İÇİN GEREKLİ MALZEMELER

DİL ÇUBUĞU

PAKET LASTİĞİ

SİLİKON YAPIŞTIRICI

KAĞIT TOPLAR

RENKLİ KALEMLER

 

YAPILIŞI

o  5-6 adet dil çubuğunu üst üste koyup birer uçlarından lastikle bağlıyorsunuz. Ardından bir ucuna yakın gelecek şekilde altına ve üstüne birer tane daha çubuğu, ilk bağladığınız çubuklara dik gelecek şekilde yerleştiriyorsunuz.

o     Bu defa üstteki resimde görüldüğü gibi, düz ve çapraz olacak şekilde yine lastikle bağlıyorsunuz.  Alt ve üst çubuğu da sadece bir ucundan birbirine lastik geçirerek bağladığınızda, mancınığın iskeleti hazır oluyor.

o    Bir adet şişe kapağını, çift taraflı bant ya da kuvvetli bir yapıştırıcı ile çubuğun eğik olarak duran uç kısmına yapıştırıyorsunuz.

oGeriye pinpon topu ya da bilyeyi kapağa yerleştirip parmak ucuyla fırlatması kalıyor...

***Biz sınıfı gruplara ayırıp her öğrencinin mancınığı denemesi için küçük bir yarışma yaptık, çok eğlendik.

Ara

Anasınıfı D Şubesi minikleri öğretmenleri rehberliğinde fosilleri öğrenerek dinazorlar yaşasaydı ne kadar büyürdü şehri yaptılar orff ile eğlenerek 4D dinazorları trex gibi dinleyerek öğrendiler.

Ara

S.T.E.A.M. ADVENTURE eTwinning Proje ekibi üyeleri 3 aralık dünya engelliler günü ile işaret dili ile harika bir ortak işbirlikçi çalışma ile empati kurma farkındalığı yaptılar. Tüm ekibe teşekkür ederiz. Okulumuz anasınıfı D şubesi öğrencileri öğretmenleri Gülsüm Atile rehberliğinde bu çalışmada işaret dili öğrenerek empati kurma çalışması yaptılar ayakları ile resimler yaptılar. 

Ara

S.T.E.A.M. ADVENTURE eTwinning Proje ekibi üyeleri 3 aralık dünya engelliler günü ile işaret dili ile harika bir ortak işbirlikçi çalışma ile empati kurma farkındalığı yaptılar. Tüm ekibe teşekkür ederiz. Okulumuz anasınıfı D şubesi öğrencileri öğretmenleri Gülsüm Atile rehberliğinde bu çalışmada işaret dili öğrenerek empati kurma çalışması yaptılar ayakları ile resimler yaptılar. 

Engel onlarda değil; onları engelli gören zihinlerdedir. Empati kurarak engelleri kaldırmak, herkes gibi toplumsal hayata tam katılmalarını sağlamak, hepimizin vazifesi;

Kendini engelli olarak hayattan atma. Unutma engeller savaşılarak aşılır. Engelliler Günü Kutlu Olsun!

3 ARALIK DÜNYA ENGELLİLER GÜNÜ NASIL ORTAYA ÇIKTI?

Dünya Engelliler Günü, Birleşmiş Milletler tarafından 1992 yılından bu yana 3 Aralık'ta kutlanan uluslararası bir farkındalık günü. Bu günde dünya çapında organizasyonlar düzenlenmektedir. Tüm kurumlar birlikte bu günün kutlanması çeşitlilik göstermektedir. Her yıl bu gün için değişik bir tema edinilmektedir.

Sevgi, dayanışma ve empati ile engelsiz bir yaşamı hep birlikte inşa edeceğiz.

Yaşama sevinci ile hayata tutunan bütün engelli kardeşlerimizin sadece bir gün değil her gün yanındayız."

Sevgi varsa, engel yoktur! Engelliler Günü Kutlu Olsun!
Adımlarınızın biçiminin ne önemi var mühim olan yürüyüşümüzle sevgi ve dostluk köprüsünü geçmektir. Engelliler Günü Kutlu Olsun

"Engelsiz bir Türkiye" hedefine ulaşmak ümidiyle bütün engelli vatandaşlarımıza sağlıklı ve mutlu bir yaşam diliyoruz.

Yalnızca bugün değil, her gün hatırlamak gerek! Engel olma destek ol.

Ağu

Kültürel kaynaşmanın eğitim portalı: eTwinning 

Ağu

Milli Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Geliştirme Müdürlüğünce yürütülen eTwinning projeleri Koordinatörlüğünde  seçilen öğretmenler arasında yer alan  Hakkı Tatoğlu İlkokulundan Anasınıfı Öğretmeni Gülsüm ATİLE  deneyimleriNİ anlattığı eTwinning projelerinin öğrencilerimize kattıkları ve 2021 Avrupa Ödüllü projemizden bahsettiğimiz https://www.trthaber.com/haber/egitim/kulturel-kaynasmanin-egitim-portali-etwinning-605044.html TRT haber de yayınlandı çok teşekkür ediyor başarılarının devamını diliyoruz. 

Her yıl Avrupa okul ağı kapsamında 43 ülkeden öğretmenin imza attığı eTwinning projelerinden en iyilerine Avrupa Özel Ödülleri veriliyor. Türkiye'den 31 öğretmen, 8 projedeki çalışmalarıyla bir ilki gerçekleştirdi.

Avrupa okul ağı eTwinnig'i duydunuz mu? 43 ülkeden okullar dijital ortamda bağlantıya geçiyor, ortak bir çatı altında çalışmalar yaparak proje ortağı oluyor. Avrupa Komisyonu da her yıl bu ülkelerde yürütülen en iyi projeleri ödüllendiriyor. 2005 yılında kurulan uluslararası eğitim portalına Türkiye 12 yıldır üye. Çalışmalar Milli Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü bünyesinde gerçekleştiriliyor. 2021 yılında Türkiye bir ilke imza atarak 31 öğretmeniyle Avrupa Ödülleri'ne layık görüldü. Hem de Türkiye'nin dört bir yanındaki öğretmenlerle... O öğretmenlerden eTwining'i dinledik.

Türkiye'nin dört bir yanındaki öğretmenler eTwinning'i anlattı

İlk adresimiz Denizli... Lise öğretmenleri Pelin Bölükbaşı ile Nesrin Kurt'un "İklim Gönüllüleri" projesi, eTwining ağında en iyi proje seçildi.

Durmuş Ali Çoban Anadolu Lisesinde İngilizce Öğretmenliği yapan Pelin Bölükbaşı projelerini anlattı:

"Bir ilki gerçekleştirdik bu yıl ve 31 öğretmen olarak, Avrupa Ödülü aldık. Bizim projemizin özelliği ise ilk defa iki Türk öğretmen, kuruculuğunu yaptığı eTwinning projesinde Avrupa'daki en büyük ödül olan 16-19 yaş kategorisi en iyisi projesi seçildi. Bu açıdan çok gururluyuz. Biz projemizde iklim değişikliğini farkındalık, çocuklarda sosyal, girişimci, sorumluluk alma becerilerini, yabancı dil düzeylerini geliştirme gibi 21'inci yüzyıl yeterliliklerini geliştirmeleri konusunda farkındalık sağlamayı hedefledik. Bu hedeflerimize bu projemizle ulaştığımızı düşünüyoruz."

eTwining ile farklı ülkelerdeki okullar çalışmalarını etkin bir şekilde bir arada gerçekleştirebiliyor. Böylece kültürel kaynaşma ortamı içinde kültürel gelişime zemin hazırlanıyor. Veliler de eTwining eğitiminin içinde yer alıyor.

Kültürel kaynaşmanın eğitim portalı: eTwinning

eTwinning'te ödül alan öğretmenleri dinlemek için çıktığımız yolda bir sonraki adresimiz Antalya oldu. 18 yıldır okul öncesi eğitmenliği yapan Gülsüm Atille 2017 yılından beri eTwinning üyesi. Gülsüm öğretmen hem başarılarını hem de eTwinning'in öğrencilere ne kazandırdığını anlattı:

"Yaklaşık 35 projede çalıştım. 29 tane Avrupa ve ulusal kalite etiketim var. Bu yıl bizi mutlu eden projemiz Avrupa prize ödülü alarak, projedeki arkadaşlarım ve bizi çok mutlu etti. Geleneksel yöntemde öğretmen direkt anlatırken, eTwining'te yaratıcılık ve yaparak yaşayarak öğrenme, uygulamalı öğrenme ve tabii ki teknoloji... Z kuşağı direkt teknoloji elinde büyüdüğünden dolayı, biz eTwinning projelerinde öğrencilerimizi teknolojiyle öğrenme modeline odaklıyoruz."

 

Haz

Hakkı Tatoğlu İlkokulu eTwinning gününü öğrencileri ve velileri ile  kutladı. 

https://youtu.be/GpN6OOHtMiw

May

DIGITAL STEM  Projesinde Okulumuz sınıf öğretmeni  Yasemin YEŞİLKUŞAK ve anasınıfı Gülsüm ATİLE  öğrencileri ile  mancınık inşaat mühendisliği aşaması: Küçük arı arkadaşı ayıya mancınık yapar etkinliği yaptılar. 

May

Bahçeşehir Üniversitesi Öğretim Görevlisi Dr.Ayşegül Liman KABAN MEDYA OKURYAZARLIĞI VE ÇOCUK konulu bilgilendirmelerde bulundu. Bilinçli sosyal medya kullanımı ve Medya okuryazarlığını, medyada yer alan bir içerikle karşı karşıya kalmamız durumunda, daha iyi anlamak ve yorumlamak için tüm nitelikleri bir arada, bütün olarak kullanma becerisini geliştirme süreci olarak adlandırabiliriz. Başka bir ifade ile; medya okuryazarlığı, iletişim araçları vasıtasıyla sahip olunan mesajları çözüme kavuşturma, değerlendirme ve iletme yeteneği olarak bilinmektedir. Günümüzde medya okuryazarlığı daha çok medyaçözümleme üzerinde durmaktadır. Medya okuryazarlığı, iletilerin doğru okunmasında ve izleyicinin kendi iletilerini üretebilmelerinde de katkı sağlar.

Temel amaçları arasında; medyanın iletmiş olduğu mesajların doğru okunmasına yardımcı olmak, kişilere medyanın tanıttığı dünyanın gerçek dışı olabileceğini anlatmak, medyaya ait yönetme fonksiyonunun varlığını fark ettirmek bulunur. Medya okuryazarlığını öğrenmek ve çözmek dijital çağın gereklerinden biri haline gelmiştir. Medya okuryazarlığı eğitimi almak, medyayı doğru okuyan, doğru çözümleyen, kitle iletişim araçlarımesajlarını eleştirel bakış açısı ile değerlendirebilen bireyler ortaya çıkarmayı amaçlar.

Medya Okuryazarlığını Öğrenmek İçin Nelere Dikkat Etmeliyiz

Medya okuryazarlığının geleneksel medya koşullarında ve günümüz medya yaşamında, güncel olmamızı sağlamak konusunda rolü büyüktür. Medya okuryazarlığını öğrenme, çözümlemek ve öğretebilmek için önemli bazı kriterlere öncelik vermemiz gerekir. 

Ara

Güvenli İnternet Kullanımı Etiketi (eSafety Label) Nedir?

Çevrim içi olarak eSafety Label resmi adresinden ulaşılan modül, okullar için Avrupa çapında bir akreditasyon ve destek hizmetidir. eSafety Label, eğitim ve öğrenim deneyiminin bir parçası olarak çevrimiçi teknolojiye güvenli erişim için güvenli ve zenginleştirici ortam sağlamayı hedeflemektedir.

eSafety Label web sitesi; öğretmenler, okul müdürleri ve bilişim yöneticileri için önemli bir politika oluşturma merkezidir. Okulların kendi çevrimiçi güvenliklerini değerlendirdikleri, iyileştirdikleri ve güçlendirdikleri hareket eylem yapısıdır.

Ara

Okulumuzda e-güvenlik çalışmaları okulumuzda tüm personelimize ,öğretmenlerimize ,öğrencilerimize ,velilerimize Okul rehber öğretmenlerimiz tarafından düzenli olarak ınternet güvenliği ile ilgili seminerler verilmektedir. Okulumuzda her yıl düzenli güvenli internet gününde panolar farkındalık çalışmaları yapılmaktadır.